19.03.1982 roku
|
założenie firmy
|
Lata '80
|
- działalność: transport krajowy wywrotkami
- zakup naczep – beczek i transport cementu
- zakup pierwszych naczep – plandek i rozszerzenie destynacji na rynki międzynarodowe: Szwecja, Włochy i inne
|
Lata '90
|
- zakup zestawów z naczepami kontenerami plus kolejny kierunek eksportu – Niemcy (Hamburg), skąd transporty odbywały się do Polski i Rosji
- członkostwo w Zrzeszeniu Międzynarodowych Przewoźników Drogowych ZMPD (1993 r.), uzyskanie karnetów TIR
- specjalizacja w transportach do Włoch, a z Włoch do Kaliningradu, Białorusi, Rosji
- ciągłe powiększanie liczny taboru (a zmniejszanie naczep kontenerów na rzecz plandek)
- budowanie pozycji firmy na rynku europejskim
|
Od 2000 roku
|
- kolejne zwiększenia liczby, ale także jakości taboru – inwestowanie w nowe samochody (standardy Euro 4 i Euro 5) i nowe, coraz wyższe naczepy
- wprowadzenie systemu monitorowania pojazdów GPS
- uzyskanie zezwoleń EKMT (2005r.)
- liczne kontrakty z producentami
- kolejne inwestycje: zakup stacji paliw, motelu, baru
- utworzenie parkingu TIR
|
2011 rok
|
- powstanie TRAMEX sp. z.o.o. - firmy siostrzanej
- zatrudnienie dodatkowej, wykwalifikowanej kadry
- nowe kierunki transportów: Niemcy, Holandia, Belgia, Hiszpania, Francja, Dania
- zakup kolejnych, nowych zestawów z naczepami - plandekami
|
2012 rok
|
- poszerzenie oferty o transport chłodniami (nowe naczepy)
- Zakup nowych samochodów Volvo FH 13 EURO 5 (12 szt.)
- uczestnictwo w tworzeniu Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych Mazowsza w Sochaczewie
|
2013 rok
|
- Zakup nowych samochodów Volvo FH 13 oraz Volvo EURO 5 EEV (15szt.)
- zakup nowych naczep: plandek oraz chłodni
- ....
|